På torsdag kl. 12.00 får alle registrerede brugere i Min Konto adgang til deres medlemskort, som giver adgang til alle landets væddeløbsbaner (eksklusiv Klampenborg).
Sørg derfor for at være registreret og logget ind i Min Konto inden torsdag d. 20. marts for at være sikker på, at du kan finde dit medlemskort torsdag kl. 12.00.
Er du ikke registreret og logget ind inden torsdag, skal du forvente op til en uges behandlingstid fra din registrering, før dit medlemskort bliver tilgængeligt i Min Konto.
Medlemskortet er én del af de fordele, du får som medlem af travsporten i Danmark.
Medlemskabet af travsporten
Medlemskabet af travsporten dækker over det obligatoriske administrationsgebyr og gælder for alle med et aktivt kundenummer i sporten. Tidligere har dette administrationsgebyr været omtalt som “Abonnement på Væddeløbsbladet” og senest “Hestepakken”.
Administrationsgebyret finansierer de administrative og systemmæssige opgaver, der understøtter sporten, herunder løbsplanlægning, resultatformidling, økonomi og systemvedligeholdelse.
Betalingen af dit administrationsgebyr sker via Dansk Hestevæddeløbs fællesfakturering, som sendes ud den første i hver måned til din registrerede mailadresse. På din faktura vil gebyret fremgå som en postering.
Dit medlemskab er mere end bare et gebyr
Udover at bidrage til sportens fortsatte udvikling og drift giver administrationsgebyret også konkrete fordele – heriblandt et medlemskort, som du finder på hjemmesiden under Min Konto. Dette giver fri adgang for to personer til landets væddeløbsbaner (eksklusiv Klampenborg).
Nysgerrig på at vide mere om dit medlemskab i travsporten?
Så læs mere her, hvor du også finder spørgsmål og svar.
Problemer med registrering?
I registreringsprocessen kan du møde en fejlmeddelelse, hvis vores oplysninger om dig ikke stemmer overens med dine oplysninger i Folkeregistret. Vi sammenligner vores data med Folkeregistret for at sikre, at vores medlemsoplysninger er korrekte og opdaterede.
- For at få adgang til Min Konto skal dine oplysninger være 100 % identiske med dem i Folkeregistret. Får du en fejlmeddelelse send da en mail til support@danskhv.dk med dine oplysninger, præcis som de er registreret i Folkeregistret. Herefter sørger vi for at dine oplysninger bliver opdateret og du vil få adgang til Min Konto.
- Vi opdaterer løbende løsningen og nogle problemer kan der forfor afhjælpes ved at opdatere din browser. Luk browservinduet ned og start forfra.
- Det er vigtigt at dit kundenummer skrives korrekt. Præcis som det står på din faktura. Alle tal skal med, også hvis nummeret starter med "0". (se eksempel)
- If you are a foreigner and not a danish registered citizen with MitID, you need to be registered manually. Please contact support@danskhv.dk.